Bibliatábor XI.-szer

A Görgényi Református Egyházmegye Maroshévizi nyaralója
Nem is oly régen még csak hirdetés volt, és már véget is ért a XI. Nyári gyermek és ifjúsági bibliatábor, amit a gernyeszegi vallásórásoknak és az ICHTÜS ifjúsági csoportunk tagjainak szerveztünk. A helyszín az idén a Görgényi Református Egyházmegye Maroshévizi nyaralója volt.
Augusztus első öt napját töltöttük itt huszonnégyen.
A táborunk témája a testvérek voltak, vezérgondolata pedig a jézusi mondás: "mert ti mindnyájan testvérek vagytok." Mt, 23,8
   Augusztus elsején reggel indultunk, természetes izgalommal: milyen lesz, hogy lesz, hogy sikerül, minden rendben lesz-e....
    Miután megérkeztünk és mindenki kedve szerint szobát és szobatársakat választott magának kezdődhetett a hivatalos tábor megnyitó, ajándékosztás, program és szabály ismertetés, valamint a tábor idejére a testvérek sorsolása.
Megnyitó

A tábor mindenik napján különböző testvér viszonyokat elemeztünk. Alapul Dávid és testvérei, Mózes és testvérei, Ézsau és Jákób, András és Péter, Jakab és János, Mária és Márta szolgáltak.
Mikroszkóp alá vettük a testvéri szeretetet, irigységet, megbocsátást, együtt dolgozást, választást.
   Természetesen a nap mindig a reggeli tornával indult, majd tisztálkodás, reggeli áhitat (amit az ifjúsági csoport tagjai felváltva tartottak) reggeli után kezdődött az aznapi téma ismertetése, megbeszélése, kidolgozása, kézimunkázása, énektanulás, szabadidő, játék, ebéd, strand, kirándulás, tábortűzrakás, vacsora, tábortűz, testvérek előadása, esti mese, a nagyoknak pedig az éjféli bibliaóra.
Dolgozunk

Jövöööök!
Tábortűz.
Brother produkció!
A tábor harmadik napján Borszékre kirándultunk, ahol éppen a borszéki napok kezdődtek, ezért a források, mofeta, táj csodálása után végre költeni lehetett a zsebpénzt.
Megérkeztünk Borszékre.
Gergő.
Sikerült!
Rendőr leszek.

Utolsó nap, vasárnap részt vettünk a maroshévizi istentiszteleten, majd csodálkozva kérdezgettük egymást, hogy már vége is van? Mert ami jól telik, annak mindig mintha gyorsabban vége lenne.
Istentisztelet előtt.
És utána.
Még egy kis foglalkozás.

Természetesen még sok mindent le kellene írni, hisz nagyon sok élmény maradt a tábor után. Gazdagabban, sok-sok élménnyel jöttünk haza. A célt elértük. Testvérek lettünk. Közös élmény hordozói.