Imahét 21 - PIGy26.

 Január 3. hetében, vendéglelkészek nélkül tartottuk meg az imahetet. 

Estéről estére összegyűltünk a templomban, úgy, mint amikor járvány van: hol többen, hol kevesebben és követve az idei programot végighaladtunk azon az úton, melynek imáit a keresztyén egységért és a járvány megszűnéséért ajánlottuk fel. 

Egyetlen este sem maradt üresen  a templom.

Nem ti választottatok engem, hanem én választottalak titeket.
János 15,16



Maradjatok énbennem, és én tibennetek. Ahogyan a szőlővessző nem teremhet gyümölcsöt magától, ha nem marad a szőlőtőn, úgy ti sem, ha nem maradtok énbennem. János 15,4

..ahogyan én szerettelek titeket,
úgy szeressétek egymást.
Janos15,12b


Kérjetek és megadatik néktek; keressetek és találtok; zörgessetek és megnyittatik néktek.
Lukács 11,9


..előtökbe adtam az életet és a halált, az áldást és az átkot.
Válaszd hát sz életet, hogy élhess te és az utódaid is!
Szeresd az Urat, a te Istenedet, hallgass szavára, és ragaszkodj hozzá...
5Móz30, 19- 20


Arra rendeltelek, hogy elmenjetek és gyümölcsöt teremjetek, és gyümölcsötök megmaradjon.
Jn 15, 16b



Én vagyok a szőlőtő, ti a szőlővessző.
Jn15, 5a

Ebben az évben először, szombaton Vajda Eszter és Nagy Ádám IV. éves teológusaink segítségével a grandchampi nővérek (Svájc) által összeállított programnak megfelelő liturgia szerint tartottuk az istentiszteletet.
Valóban ideje a lankadt kezek és roskadt térdek, hitünk és imádságunk megerősítésének. A csend, a befelé fordulás legyen midannyiunk életében áldáshozó, megerősítő!

..az én örömöm legyen bennetek és örömötök teljes legyen.
János 15,11




Megjegyzések

Népszerű bejegyzések