Pillanatképek

A tanévzáró istentiszteletek, a kórus ibrányi látogatása és a gyülekezeti kirándulás az Ezer székely leány napjára, keresztelők és temetések, esküvők, templomlátogató csoportok- a nyár meghatározó eseményei gyülekezetünkben.
Váratlan eseményekben és fordulatokban bővelkedett az elmúlt időszak, keressük a módját a feldolgozásnak, a helytállásnak.
Leginkább az imádság segít.

Az élmények megmaradnak, ezekből építkezünk.

1. Tanévzáró istentiszteletek, melyekre szeretettel emlékezünk vissza, mert hosszú idő után ebben az évben újra két alkalommal találkoztunk, kicsik és nagyobbak külön. Nagyon szép, áldásokban gazdag évet zártunk mindhárom csoporttal.

2. A kórus szolgálata az ibrányi testvérgyülekezetben.

Désen volt az első megállónk, ahol a református templomot látogattuk meg, megcsodáltuk a gyönyörű rózsakeretet, majd tovább utaztunk úticélunk felé. Nagy szeretettel fogadtak házigazdáink, s a gyors élménybeszámolók után reggel ismét a templomkertben, templomban találkoztunk, ahol örömmel voltunk együtt a foglalkozásokon. Némelyek rejtett izgalma is elillant az oldott hangulatban :). A délutáni program a vadászházban vendégek és házigazdák örömére szolgált: fejedelmi ellátás, jókedv, őszinte mulatozás talán a legtalálóbb jellemzők. A szombati napot Mezőkövesden és Egerben töltöttük, a döcögős kezdés utáni jó hangulatot a fotók is szemléltetik. A gond ilyenkor mindig ugyanaz: túl rövid az idő a sok látnivalóhoz. Mert el is érkezett gyorsan  a vasárnap, istentisztelet, kórusszolgálat, fenyőültetés és ismét kényezetető ebéd után már indultunk is haza. Nem csak mi mondtuk, a közhangulat egyértelműen azt mutatta: megy ez nekünk. Hálásak vagyunk a vendégszeretetért, amit ismét megtapasztalhattunk Ibárnyban.

3. Gyülekezeti kirándulás- Csíksomlyó.

Ennél szebbet és jobbat nem is kívánhatnánk, mint ami ott fogadott a templom bejáratánál. Úgy legyen.

Kollektíven ezek az események határozták meg gyülekezetünket, hozzátéve mindazokat a családokat, akik kereszteltek, esküvőt ültek vagy szeretteiktől vettek végső búcsút.

Egyen-egyenként sok-sok apró pillanat határozza meg gyülekezetünk minden tagjának nyarát, a vasárnaptól vasárnapig. Mindezek máshol, talán jobb helyen vannak dokumentálva.

Hordozzuk egymást imádságos lélekben.